زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

سمپاشی ساس تضمینی شرکت ریزه کار

سمپاشی ساس تضمینی شرکت ریزه کار

سمپاشی ساس تضمینی شرکت ریزه کار

سمپاشی ساس موثرترین روش برای دفع ساس

سمپاشی ساس کارآمد ترین و متداول ترین روش برای دفع ساس است. برای انجام سمپاشی ساس ابتدا باید شرکت سمپاشی را برگزینید. پیشنهاد ما به شما سمپاشی ساس تضمینی شرکت ریزه کار است. با سمپاشی ساس برای همیشه از دردسر حشرات ساس راحت شوید.

برای اینکه سمپاشی ساس موثر باشد باید شرکت سمپاشی دارای اعتبار و سابقه درخشان باشد. سمپاشی ساس تضمینی شرکت ریز کار بهترین انتخاب برای شماست. با این شرکت سمپاشی به نتیجه مطلوب تان خواهید رسید.

سمپاشی ساس یک روش شیمیایی موثر برای دفع ساس

سمپاشی ساس یک روش مطمئن برای ریشه کن کردن ساس است. سمپاشی ساس باید در صبح زود یا حوالی غروب خورشید صورت بگیرد. با توجه به مقاومتی که ساس دارد هر نوع سمی قادر به ازپای درآوردن ساس ها نیست. بنابراین انتخاب صحیح شرکت سمپاشی، مولفه‌های مهم برای سمپاشی ساس است. سمپاشی ساس تضمینی شرکت ریز کار همان چیزی است که به دنبال آن هستید.

سمپاشی ساس

سمپاشی ساس چگونه مفید واقع می‌شود؟

برای آنکه سمپاشی ساس مفید باشد باید مولفه‌هایی رعایت شود. این مولفه‌ها معیارهای مهم هستند که شما را در انتخاب شرکت سمپاشی راهنمایی می‌کنند.

  • مهمترین نکته در انتخاب سم مناسب است. سم مرغوب سمی است که، بی بو و بی رنگ باشد. مرغوبیت سم باید آنقدر بالا باشد که تمام حشرات ساس را از بین ببرد.
  • شرکت سمپاشی باید به مشتریان مشاوره های لازم را در رابطه با نکاتی که در حین سمپاشی باید رعایت کنند، بدهد و آگاهی رسانی کند. که سمپاشی منجر به مسمومیت افراد نشود. بخصوص اگر سمپاشی در منزل صورت میگیرد یا در محلی است که در آن کودکان و افراد سالمند زندگی می کنند، باید تمامی نکات ایمنی رعایت شود و در صورت لزوم کودکان و افراد سالمند محل را ترک کنند که به مسمومیت و عواقب آن مبتلا نشوند.
  • شرکت سمپاشی باید مشتریان را درباره نکاتی که بعد از سمپاشی لازم است رعایت کنند آگاه سازد؛ به این منظور که بعد از انجام سمپاشی چگونه از محیط محافظت نمایند تا مجدد آلوده نشود. لوازم را چگونه پوشش دهند که امکان نفوذ و رشد ساس را به حداقل برسانند. مثلا ساس ها در مواد چوبی به راحتی زندگی و حرکت می کنند؛ بنابراین مواد چوبی را باید در جایگاه فلزی قرار داد تا ساس نتواند نفوذ کند.
  • کادر مخصوص سمپاشی باید نکات ایمنی را رعایت کنند. مثلا پوشش کامل و این داشته باشند که مبادا خودشان در معرض آسیب سموم قرار گیرند.

چند نکته را پیرامون سمپاشی ساس بدانیم

در سمپاشی ساس می توانید هم از سموم ارگانیک و هم سموم  شیمیایی استفاده نمایید. بستگی به حشرات هدف و شرکت سمپاشی دارد. در انتخاب شرکت سمپاشی دقت کافی را داشته باشید که سمپاشی شما مثمر ثمر باشد.

باید به صورت دوره‌ای مکان های مورد نظر سمپاشی شوند. چرا که حشرات در فصل های مخصوص دوباره بالغ شده و به یکباره فراوان می شوند.  جالب است بدانید این نوع سم پاشی به گیاهان آسیبی نمی رساند. اما حیوانات در معرض خطر قرار دارند و باید محیط را ترک نمایند.

برای اینکه بهترین سمپاشی ساس آشنا شوید ابتدا درباره ساس توضیح میدهیم.

بهترین سمپاشی ساس

ساس چیست؟

ساس یک حشره خون آشام است. شاید با گفتن حشره خون آشام به یاد پشه و کک بیفتید. باید بگویم سوزش ناشی از گزش ساس از پشه و کک هم درد آورتر است! می پرسید چگونه؟ اگر به جثه ساس توجه کرده باشید، متوجه شده اید که ساس از پشه و کک عظیم الجثه تر است.  اما همانند پشه و کک یک حشره موذی است.

دقیقا همانند آنها در لابه لای لباس‌ها، رختخواب ها، تار و پود فرش ها، حتی وسایل چوبی، مانند: کمدها، درز دیوارها، زیر کاغذ دیواری ها و ... مخفی می شود. اما به محض اینکه بوی انسان به مشامش برسد به او هجوم می آورد و شروع به تغذیه از آن می کند. تغذیه ساس همان خون انسان است. ساس با مکیدن خون انسان باعث آزار او می شود و خودش را به غذا می رساند.

اما یک خبر خوب هم دارم! اینکه ساس ها بیشتر در شب فعالیت می کنند. در طول روز مخفی می مانند. اما شبها به محض اینکه تصمیم به استراحت بگیرید و به آن اقدام کنید، به سراغتان می آیند و شما را گلگون می‌کنند!

باید بگویم اگر برای دفع آنها فکر کرده‌اید که چراغ ها روشن بگذارید تا گول بخورند، خیال باطلی کرده اید! دفع این حشرات با روشن کردن چراغ ها حاصل نمی شود.

چگونه ساس را تشخیص بدهیم

درباره محل زندگی ساس ها اشتباه نکنید! ساس ها روی بدن شما زندگی نمی کنند. بلکه در جوار شما هستند. یعنی هر جا که شما بنشینید یا دراز بکشید ساس ها در نزدیکی شما قرار دارند.

تشخیص ساس ها به کمک آثار و لکه های باقیمانده از مدفوع آن ها امکان‌پذیر است. به این صورت که لکه های تیره با اندازه بسیار کوچک بر جای می گذارند. ساس ها در فاصله کمی از مخفیگاهشان مدفوع میکند. اگر با لکه های بسیار ریز به رنگ قهوه‌ای یا سیاه بر روی رختخواب سرامیک ها و ... مواجه شدید، به احتمال زیاد در منزل شما ساس زندگی می‌کند. این لکه ها ناشی از مدفوع آنها و خون اضافی که مکیده اند است.

به علاوه می توانید پس از گذشت ساعاتی از تاریکی شب، یک ملافه سفید را در زیر چراغ پهن کنید و سپس چراغ را روشن نمایید. با این روش حشرات راحت تر قابل تشخیص خواهند بود.

گزش ساس چگونه است؟

گزش ساس در یک آن است. به عبارت دیگر، پشه و کک کمابیش بر روی بدن شما می مانند و روی بدن این طرف و آن طرف می روند و پس از گذشت مدتی گزش را انجام می‌دهند. اما ساس یک لحظه گزش میکند و می پرد و دیگر روی بدن جابه جا نمی شود.

اینکه گزش ساس چگونه است، طبیعتا در همه افراد یکسان نیست.

در واقع بستگی به واکنش بدن آنها نسبت به نیش ساس دارد. قطعا بدن های مختلف ویژگی های متفاوتی دارند و واکنش آنها هم به محرکات بیرونی متفاوت است. بدن بعضی افراد حساسیت به نیش حشره دارد و در اثر نیش زدن عوارض آن به صورت سوزش و ملتهب شودن محل گزش ظاهر می گردد.

گزش ساس در افرادی که به آن حساسیت دارند، به صورت دانه های سفت دو تا دو تا یا سه تا سه تا و پی در پی پدیدار می‌شود.

گزیدگی حشره ساس

روش های خانگی برای مبارزه با ساس

  • افشانه الکل: الکل یک کشنده قوی برای ساس است. به محض آنکه الکل را روی ساس اسپری کنید، ساس می میرد. باید گفت که بعضی سم ها هستند که توان اثر گذاشتن بر ساس را ندارند اما الکل این عمل را با قابلیت بالا انجام میدهد.
  • دمای بالا و پایین: ساس ها در دمای پایین تر از منفی ۱۹ درجه سانتیگراد و بالاتر از مثبت 45 درجه سانتیگراد توان حیات ندارند و می میرند.
  • تغییرات فیزیکی: در محیط ساس اگر وسایل چوبی باشد، او با وسایل چوبی بسیار خوش میگذراند! وسایل چوبی برای ساس مثل جاده آسفالت در یک خیابان خاکی است! اگر می‌خواهید با ساس ها مبارزه کنید وسایل چوبی را روکش بگیرید.
  • به علاوه، ساس با انواع سطوح لغزنده مثل سطح شیشه یا سطوح فلزی یا نوار چسب رابطه خوبی ندارد و نمی تواند روی آنها حرکت کند. همچنین استفاده از جاروبرقی برای پاکسازی سطوح از ساس ها می تواند مفید واقع شود.

خلاصه مطلب

ساس ها حشراتی خوان آشام با نیش های مکنده هستند. ساس ها از خوان انسان تغذیه میکنند. ساس ها در روز فعالیتی ندارند و در عوض شب ها را سرتاسر فعالند. ساسها با نیش زدن به انسان و مکیدن خون او خود را تغذیه می کنند. واکنش بدن در برابر نیش ساس در انسان های مختلف متفاوت است. بعضی انسان ها بدنشان حساسیت دارد و بلافاصله بعد از گزش، محل نیش می سوزد، ملتهب می شود و قرمز میکند. محلهای ناشی از نیش ساس ها به صورت دانه های سفت و به شکل خوشه ای پدیدار می شوند. اما در عوض بعضی انسان ها هم به گزش نیش ساس حساسیت ندارند و بعد از نیش زدن، بدن آنها واکنشی نشان نمی دهد.

روش های خانگی برای از بین بردن ساس ها وجود دارد که از جمله آنها می توان به استفاده از الکل اشاره کرد، الکل بلافاصله ساس را می کشد. در موارد دیگر، می توان غرق کردن ساس در آب داغ، تغییرات شدید دما ( دمای زیر 19 درجه سانتی گراد و بالاتر از 45 درجه). تغییرات فیزیکی محیط، به این صورت که وسایل چوبی را از محیط حذف کنید. چراکه ساس ها به راحتی روی آنها حرکت می کنند. درحالیکه روی دیگر سطوح این توانایی را ندارند. سمپاشی ساس یک روش شیمیایی برای از بین بردن ساس ها است. برای نابودی ساس ها شرکت سمپاشی معتبر با سابقه درخشان انتخاب کنید، و سمپاشی ساس را به بهترین نحو انجام دهید.

    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود