زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

5 مرکز تزریق چربی در تهران + آدرس

5 مرکز تزریق چربی در تهران + آدرس

5 مرکز تزریق چربی در تهران + آدرس

در سال‌های اخیر یکی از جالب‌ترین پیشرفت‌های جراحی پلاستیک انجام شده در بهترین مرکز تزریق چربی در تهران بدون شک انتقال چربی یا همان تزریق چربی است. قبلاً تصور می‌شد که تزریق چربی فقط برای اهداف تغییر سایز نواحی بدن استفاده می‌شود. با این حال، مطالعات نشان داده‌اند که بافت چربی در بدن غنی‌ترین منبع سلول‌های بنیادی بالغ است. این سلول‌های بنیادی به نوعی پس از تزریق در بخش دیگری سلول گمشده محسوب می‌شوند و در آنجا فعالیت‌های ترمیم را انجام می‌دهند.

انتقال چربی از دهه‌های اول قرن بیستم برای کانتورینگ و بازسازی بدن مورد استفاده قرار گرفت. از دهه 1990 جراحان پلاستیک به طور قابل اعتمادی از تزریق چربی به عنوان راهی برای بهبود و بهبود ظاهر زیبایی صورت، سینه، دست‌ها، پاها، باسن استفاده کردند. برای انجام چندین فرآیندی انتخاب کلینیک زیبایی مناسب یکی از ارکان اولیه کار شما است. ویژگی‌های بهترین مرکز تزریق چربی در تهران شامل موارد زیر است.

  1. استفاده از بهترین تجهیزات روز دنیا و محیطی بهداشتی و استریل
  2. با مجوز و پروانه تخصصی زیر نظر وزارت بهداشت
  3. کادر درمانی متخصص
  4. برخورد مناسب پرسنل

بهترین مرکز تزریق چربی در تهران

 خوشبختانه، فرآیند تزریق چربی که به عنوان پیوند چربی یا انتقال چربی نیز شناخته می‌شود، در بهترین مراکز و کلینیک‌های کشور قابل ارائه است و می‌توان با اعتماد بر تکنیک‌های جدید روز دنیا فرآیند تزریق چربی را برای بهبودی و شکوفایی، همچنین جوانسازی بدن خود انتخاب کنید. تزریق چربی روشی بدون درد است که توسط بهترین دکترها، جراح زیبایی که دارای گواهی و جز هیئت علمی هستند انجام می‌شود.

تیم پرسنل و پزشکان بیشتر مراکز تزریق چربی در تهران جراحان پلاستیک ماهر و با تجربه هستند که تزریق چربی را با مهارت انجام می‌دهند، همچنین دارای تخصص کافی در زمینه تزریق چربی می‌باشند. در این مطلب قصد داریم 5 مرکز تزریق چربی در تهران را همراه با آدرس به شما معرفی کنیم. با مراجعه به کلینیک در جلسه اول می‌توانید مشاوره‌ای جهت دریافت اطلاعات لازم با پزشک دریافت کنید. لازم است که برای تصمیم‌گیری در مورد این روند چند سؤال از متخصص بپرسید، مانند:

  • آیا تزریق چربی برای شما مناسب است یا خیر؟
  • آیا تزریق چربی به تقویت حجم بخش‌های از بدن کمک می‌کند یا خیر؟
  • اینکه آیا تزریق چربی به کاهش چین و چروک­های صورت، یا دست‌ها کمک می‌کند یا خیر؟

کلینیک دکتر لاغری (کلینیک سعادت آباد)

کلینیک دکتر لاغری

کلینیک دکتر لاغری (سعادت آباد) با روندی حرفه‌ای به عنوان مرکز جراحی در سال ۱۳۸۳ تأسیس شد. هدف از آغاز فعالیت کلینیک سعادت آباد ایجاد مجموعه‌ی کامل و مجهز با روندی استاندارد بر مینای بهترین کلینیک‌های جهان بوده است. این مجموعه از ابتدا تأسیس مدیریت و کارشناسان این مجموعه در تلاش هستند که خدمات ارائه شده توسط کلینیک در سطح عالی و هم‌رده با بهترین مراکز درمانی خارجی و داخلی است.

کلینیک سعادت آباد با به‌کارگیری بهترین فناوری‌های IT و سیستم SMS Server توانسته با فعال‌سازی روند درمانی برای بیماران از طریق سامانه پیام کوتاه پیگیر روند درمان و مراقبت‌های پزشکی شود. با این روند سرویس پیام کوتاه بعد از گذشت عمل تزریق بدون عوارض تزریق چربی در کلینیک دکتر لاغری به راحتی در هر زمان از شبانه روز می‌توانید، از این طریق با پزشک و کادر درمان در ارتباط باشید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

تیم پزشکی در سیستم درمانی خصوصاً بخش زیبایی از اهمیت زیادی برخوردار است. کلینیک سعادت‌آباد دارای بهترین و سرشناس‌ترین کادر پزشکی است که مجموعه‌ای از بهترین پرسنل و پزشکان داخلی و خارجی است. بیش از ۱۵ نفر از پزشکان و متخصصین کلینیک جزو هیئت علمی دانشگاه‌های کشور بوده که نظیر این امتیاز را هر مجموعه درمانی نخواهد داشت. مجموعه کلینیک سعادت آباد با بیش از ۱۷ سال سابقه در طی جلسات اول و معاینه به شما کمک می‌کند که آیا کاندیدای مناسب برای تزریق چربی است یا خیر؟ همچنین اطلاعات کافی در مورد مزایا و ماندگاری تزریق چربی را به شما می‌دهد.

علاوه بر گزینه مثبت بهترین کادر پزشکی این مرکز دارای بهترین تجهیزات پزشکی جهت ارائه بهترین خدمات است. در صورت مراجعه تلفنی می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۷۰۵۰، ۰۹۱۲۸۰۶۰۹۰۲ جهت دریافت نوبت تزریق چربی و مشاوره با پزشک تماس بگیرید. در صورت علاقه به مراجعه حضوری مجموعه کلینیک سعادت آباد واقع در نشانی سعادت آباد، میدان کاج، سرو شرقی، خیابان مجد، مرکز جراحی محدوده سعادت آباد، طبقه دوم است.

کلینیک خانه سفید

کلینیک پوست و موی خانه سفید فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه‌ی زیبایی از سال ۸۲ آغاز نموده و با بیش از ۱۵ سال سابقه توانسته مجموعه‌ای کاملی از خدمات زیبایی با بهترین کیفیت و رضایت ارائه دهد. خدمات ارائه شده در این مجموعه شامل:

  • خدمات جوان‌سازی پوست (تزریق چربی، تزریق ژل)
  • خدمات لیزر مو
  • خدمات کاشت مو
  • خدمات هایفوتراپی و...

تمامی خدمات گفته شده با بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات نسبت به مراجعه کنندگان گرامی ارائه می‌شود. کلینیک خانه سفید یکی از بهترین مراکز تزریق چربی در تهران بوده است و کلیه خدمات پوست و زیبایی را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت‌ها ارائه می‌شود. آدرس کلینیک خانه سفید: تهران، بلوار آفریقا، خیابان دستگردی غربی، پلاک ۳۲۱ است.

کلینیک نیلفروش زاده

کلینیک نیلفروش زاده یکی از بهترین مراکز در حوزه پوست و زیبایی است که این مرکز با سابقه درخشان و استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و دستگاه‌های روز دنیا با حضور تیمی کامل از تکنسین‌ها و پزشکان و متخصصان پوست بهترین خدمات حوزه پوست و زیبایی را ارائه می‌دهد.

کلینیک نیلفروش زاده در زمینه تشخیص و درمان حوزه پوست و مو جوانسازی پوست و مو، همین طور بهره‌برداری از معتبرترین دستگاه‌های ساخت آمریکا و اروپا که همگی دارای تاییدهای FDA آمریکا می‌باشند برای روند تزریق چربی باکیفیت‌ترین خدمات را ارائه می‌دهد. خدمات پاکسازی پوست این مجموعه شامل موارد زیر است

  • هایفوتراپی
  • تزریق چربی
  • تزریق ژل
  • تزریق بوتاکس و...

آدرس کلینیک نیلفروش زاده: تهران، خیابان نلسون ماندلا، تقاطع میرداماد، نبش کوچه عمدی، پلاک ۶۷

کلینیک رز

کلینیک پوست و مو رز یکی از معتبرترین و مطرح‌ترین پزشکان و پرسنل درمانی تهران را دارد. این مجموعه کامل با هدف بالا بردن میزان رضایت‌مندی بیماران خدمات خود را به صورت کاملاً حرفه‌ای ارائه می‌دهد. فضای آرام و استریل شده کلینیک رز این مجموعه را جز بهترین مراکز تزریق چربی در تهران کرده است. شما می‌توانید در جلسه مشاوره قبل از تزریق چربی با مشورت پزشک خود اطلاعاتی کافی نسبت به عوارض تزریق چربی، همچنین تکنیک تزریق چربی به بدن را از پزشک خود دریافت کنید. آدرس کلینیک رز در تهران، ضلع شمالی مترو صادقیه خیابان ولیعصر، خیابان طاهریان، پلاک ۵۸ است.

کلینیک هلیا

کلینیک هلیا جز مجموعه‌های بین‌المللی تزریق چربی در تهران است که سابقه طولانی در زمینه ارائه خدمات زیبایی و درمانی داشته است. در سال‌های اخیر کیفیت خدمات و میزان رضایتمندی مراجعه‌کنندگان باعث شده که کلینیک هلیا یکی از مراکز تخصصی پوست، مو و زیبایی در تهران با مجموعه فعالیت‌های متنوع مانند تکنیک تزریق چربی شناخته شود.

مجموع فعالیت‌های انتقال چربی در کلینیک هلیا شامل تزریق چربی به صورت، تزریق چربی به دست و تزریق چربی به سایر نواحی بدن می‌شود که با مراجعه به سایت این مرکز زیبایی می‌توانید اطلاعات کامل نسبت به این روند درمانی به دست آوردید.

آدرس مجموعه کلینیک هلیا تهران، خیابان کامرانیه شمالی، خیابان تاجیکی، پلاک 1

ویژگی‌های بهترین دکتر تزریق چربی

دکتر متخصص تزریق چربی باید تجربه کافی و مهارت‌های گسترده در زمینه‌های جراحی زیبایی و ترمیمی داشته باشد که بتواند عملکرد بالای نسبت به استانداردهای مدنظر بیمار را ارائه بدهد، همچنین دکتر حفظ امنیت و مراقبت از بیمار را نیز بر عهده دارد. امکانات پیشرفته جراحی در مراکز تزریق چربی نیز باید شامل بخش‌های کاری پیشرفته و دارای جدیدترین و مؤثرترین تجهیزات در صنعت باشد تا بتوان بهترین تکنیک‌ها برای تزریق چربی ارائه شود.

در کنار دکتر تیم بسیار آموزش دیده و متعهد در ارائه خدمات زیبایی و ترمیمی بی‌نظیر با بالاترین سطح و توجه به نتایج زیبایی بیمار دیگر ویژگی است. بهترین روش‌های جراحی پلاستیک و درمان‌های جوان‌سازی غیر جراحی با تزریق چربی را می‌توانید در کلینیک دکتر لاغری دریافت کنید. در این مجموعه با تزریق چربی ظاهری زیبا و اعتماد به‌ نفسی چشم‌گیر و درخشان را همراه با نتایج فوق‌العاده طبیعی دریافت کنید

جمع‌بندی

توجه داشته باشید که در انتخاب کلینیک تزریق چربی نهایت دقت خود را به کار ببرید و نسبت به تجربه‌های افراد دیگر که تجربه مراجعه به آن مرکز داشته‌اند بی‌تفاوت نباشید. کافی است با کمی اشتباه در تکنیک دکتر شما عوارضی غیر قابل جبران را دریافت کنید.

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین مرکزهای تزریق چربی در تهران را به شما معرفی کنیم. اگر مایلید در مورد فواید تزریق چربی یا سایر روش‌های کانتورینگ صورت و بدن هستید و یا علاقه دارید بیشتر بدانید، می‌توانید با کلینیک دکتر لاغری تماس بگیرید یا به سایت به نشانی www.drlaghari.com مراجعه کنید تا زمان مشاوره اولیه خود را تعیین کنید. امروز مشتاقانه منتظر شنیدن صدای شما هستیم!

کانال تلگرام زوم لایف
ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود