زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

اهمیت تست قند خون در منزل + مزایا و معایب

اهمیت تست قند خون در منزل + مزایا و معایب

اهمیت تست قند خون در منزل + مزایا و معایب

تست قند خون در منزل به صورت شبانه روزی و تخصص محور توسط پرستاران ماهر به طبیب در تمام مناطق تهران در دسترس است. گروهی که بیشترین استفاده را از کنترل قند خون در منزل دارند شامل افراد مسن، بیماران دیابتی و غیره می شود. دریافت این خدمات در منزل موجب می شود که کیفیت دوران درمان ارتقاء پیدا کند و بیمار در شرایطی بهتر سلامتی اش را بازیابی کند.

شاید تست قند خون کاری ساده به نظر برسد و برخی از افراد این امر را بدون نیاز به تخصص برشمارند اما این تفکر اشتباه است. شما هرگز نباید تست قند خونتان را به هر کسی واگذار کنید زیرا هرگونه اشتباه در اندازه گیری قند خون به ضرر خودتان خواهد بود. اشتباه بودن میزان قند خون در نهایت موجب اشتباه پزشک می شود که اشتباه پزشک نیز موجب بدتر شدن شرایط جسمانی شما خواهد شد.

بر این اساس این خدمات حساسیت بالایی دارند و باید به دست کادر درمان انجام شوند زیرا در مراحل بعدی درمان شما بسیار اثرگذار خواهند بود.

در به طبیب از بهترین پرستاران تهران برای ارائه خدمات استفاده می شود. تمام این پرستاران با انواع دستگاه های تست قند خون آشنا هستند و می توانند با انواع دستگاه ها قند خون بیمار را به بهترین شکل ممکن اندازه گیری کنند.

به این شکل شما می توانید از کیفیت خدمات قند خون اطمینان کافی داشته باشید و بدون نگرانی این شیوه درمانی را سپری کنید. تا الان در این مرکز سابقه خطا در اندازه گیری ها وجود نداشته و ندارد زیرا تمام این تجهیزات مورد استفاده جهت تست قند خون در نوع خود بهترین هستند و همگی دارای استاندارد های جهانی هستند.

در ادامه قصد داریم موضوع "تست قند خون در منزل" را بیشتر و تخصصی تر بررسی کنیم و به بیشتر سوالات شما پاسخی صحیح و علمی دهیم.

اهمیت تست قند خون درون منزل

در ابتدا بگذارید به سراغ اهمیت تست قند خون تهران برویم و این که چرا افراد باید میزان قند خونشان را به صورت مرتب چک کنند؟ پزشک های متخصص به بیماران خود توصیه می کنند که در بازه زمانی های کوتاه به صورت مرتب میزان قند خون را بررسی و ثبت کنند و به پزشک گزارش کنند.

پزشک با این گزارش می تواند تشخیص دهد که وضعیت سلامتی شما در چه حدی است و شما در چه نقطه ای از مراحل بازیابی سلامت هستید. متأسفانه برخی از بیماران نسبت به این موضوع بی تفاوت هستند و نسبت به این توصیه پزشکشان عمل نمی کنند و قند خونشان را اندازه گیری نمی کنند.

  • حتی در صورتی که رژیم غذاییتان را رعایت می کنید و تحرک کافی دارید، باید به صورت مرتب قند خونتان را اندازه گیری کنید زیرا قند خون تحت عوامل دیگری مانند استرس نیز قرار می گیرد و تنها محدود به رژیم و تحرک جسمانی نمی شود.

تست قند خون در منزل

با کنترل قند خون در منزل بیمار متوجه خواهد شد که تا چه میزان رژیم غذایی خود را رعایت کرده است. اگر میزان قند خون در وضعیت نامطلوبی باشد متوجه خواهد شد که باید در روند خوراک خود بیشتر رعایت کند و عادات بد خود را اصلاح کند.

اگر بیماران دیابتی نسبت به میزان قند خون حساس نباشند؛ در مدتی کوتاه دچار آسیب های بیشتری می شوند که بسیاری از آن آسیب ها غیر قابل جبران و بازگشت هستند. اگر پزشکتان به شما توصیه کرد که قند خونتان را اندازه گیری و ثبت کنید حتماً به این توصیه گوش فرا دهید و طبق دستور وی عمل کنید تا احتمال بروز عارضه ناشی از قند خون بالا را کاهش یا حتی از بین ببرید.

مزایای تست و آزمایش قند خون در منزل

همگی ما به خوبی می دانیم که امور درمانی که در منزل ارائه می شوند کیفیت بهتر و وضعیت مطلوبی دارند به همین سبب در میان مردم تهران بسیار جا افتاده اند. هر روز بیشتر از گذشته این شیوه مراقبتی در میان مردم جامعه محبوب تر می شود و مورد استفاده انواع افراد جامعه قرار می گیرد.

بدون شک این محبوبیت و افزایش متقاضیان دلیل و علتی دارد که باید بررسی شود برای همین در این بخش برخی از این مزایا را به صورت جزئی بررسی خواهیم کرد.

  • درمان خصوصی

اولین مزیتی که بسیار مهم است مربوط به خصوصی بودن درمان می شود که عامل اصلی این کیفیت است. در به طبیب تمام خدمات توسط پرستار متخصص و دارای تحصیلات دانشگاهی ارائه می شود.

از آن مهم تر این است که پرستار به طبیب برای درمان یک فرد در منزل او حاضر می شود و این یعنی یک بیمار و یک پرستار که موجب خواهد شد کیفیت درمان بسیار افزایش پیدا کند زیرا درمان خصوصی خواهد بود. آزمایش قند خون در منزل نیز به همین صورت خواهد بود و پرستار به خوبی تمرکز خود را معطوف اندازه گیری قند خون خواهد کرد.

  • دور بودن از محیط آلوده

بیمارستان ها و درمانگاه های تهران همواره پذیرای تعداد زیادی از بیماران هستند که همین امر موجب شده است محیط آن ها به شدت آلوده باشد. حضور بیماران دیگر در این محیط برایشان می تواند خطرناک باشد به خصوص بیماران دیابتی. بیماران مبتلا به قند خون دچار ضعف ایمنی هستند و نباید در معرض آلودگی محیطی قرار بگیرند.

اگر یک شخص بخواهد برای اندازه گیری قند خون به یک کلینیک مراجعه کند باید در هفته بار ها این کار را انجام دهد که در نهایت به ضرر سلامتی او خواهد بود. بهترین کار استفاده از خدمات تست قند خون به طبیب در منزل است که در محیطی استریلیزه و به دور از آلودگی ارائه می شود.

اگر هم در محیط آلودگی وجود داشته باشد؛ پرستار به طبیب آن آلودگی را به صورت کامل با ابزاری که همراه اش دارد از بین خواهد برد و فضای امن را برای بیمار مهیا خواهد کرد.

چطور در خانه تست قند خون بگیریم؟

  • پشتیبانی شبانه روزی

شاید یکی از مشکلات مراکز درمانی دیگر این باشد که پس از درمان بیمار وضعیت او را جویا نمی شوند و خدمات درمانی خود را محدود به همان زمان حضور بیمار در درمانگاه می کنند.

مجموعه به طبیب پس از ارائه خدمات کنترل فند خون در منزل به سوالات بیمار پاسخگو خواهد بود و جویای وضعیت او خواهد بود زیرا بیمار دچار به قند خون باید به صورت مرتب تحت نظر باشد. اگر بیماران سوالی داشته باشند و نیاز به راهنمایی داشته باشند می توانند از پشتیبانی به طبیب در هر زمانی بپرسند.

پشتیبانان این مجموعه همگی دارای تخصص و مهارت کافی هستند و می توانند سوالات را به صورت تخصصی پاسخ دهند. هدف از راه اندازی چنین بخش پشتیبانی در به طبیب پاسخگویی و جلب رضایت بیماران است که تا کنون نیز به خوبی در این زمینه موفق بوده است.

خدمات به طبیب

  • خدمات پرستار در منزل
  • تزریقات در منزل
  • پانسمان در منزل
  • سرم تراپی در منزل
  • نگهداری از بیماران قلبی-عروقی در منزل
  • بخیه زدن و کشیدن بخیه در منزل
  • تست قند خون در منزل
  • کارگذاری لوله معده در منزل
  • کنترل فشار خون در منزل
  • تزریق سرم در منزل
  • نگهداری از سالمندان در منزل
  • درمان زخم در منزل
  • نگهداری از بیماران بخش ICU
    کانال تلگرام زوم لایف

    شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود