زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

چرا محصولات نوتروژینا پرطرفدار هستند؟

کلینیک زیبایی

چرا محصولات نوتروژینا پرطرفدار هستند؟

چرا محصولات نوتروژینا پرطرفدار هستند؟

بدون شک لازمه داشتن یک پوست زیبا، داشتن پوست سالم است که با استفاده منظم از محصولات مراقبت از پوست یک برند معتبر، عملی خواهد شد.

کمپانی نوتروژینا با آغاز فعالیت خود از سال 1930 و با الهام گرفتن از نیازهای کاربران در سراسر جهان دست به تولید محصولات نوآورانه در زمینه مراقبت از پوست گرفت که هم اکنون محصولات آن ها در بیش از 70 کشور دنیا به فروش می رسد.

این کمپانی از همان ابتدای تاسیس برتری خود را به رخ سایر رقبا کشید و خود را یکه تاز در عرصه تولید محصولات پوستی نمود. با جذب متخصصان و نخبگان علمی و با تحقیق بر روی محصولات ارگانیک، سعی در تولید فرآورده هایی با کمترین آسیب بر روی سلامتی کاربران نمود.

این که چرا محصولات نوتروژینا پرطرفدار است می توان در گستردگی محصولات تولیدی توسط این برند اشاره نمود. از انواع محصولات پرطرفدار می توان به آبرسان نیتروژنا، کرم مرطوب کننده، ماسک صورت، ژل شستشوی صورت  و... اشاره نمود.

ما در این مقاله درباره محصولات نوتروژینا و مهمترین عواملی را که این برند را در میان سایر رقبا مطرح نموده است؛ پرداخته ایم.

1. راه حلی اساسی برای پاکسازی آلودگی ها و ناخالصی ها از پوست صورت دارد

ژل شستشوی صورت نوتروژینا

ژل شستشوی صورت نوتروژینا در جهت پاکسازی عمیق آلودگی ها و کثیفی ها از منافذ پوستی تولید و روانه بازار شد. این محصول به مانند تمامی محصولات آن فاقد پارابن، الکل و مواد صابونی است و سبب آلرژی و صدمه به پوست نمی شود.

با کنترل میزان ترشح سبوم از تولید چربی اضافی در پوست و به طبع آن ایجاد جوش و آکنه محافظت می کند. از ویژگی های بارز این ژل ها فرمولاسیون حاوی سالیسیلیک اسید است که ضمن جلوگیری از ایجاد جوش در صورت، به عنوان بهترین گزینه برای حفظ سلامت پوست و  تصفیه ی آلودگی ها به شمار می آید.

از سری های محبوب و پرطرفدار ژل های شستشو نیتروژنا Hydro Boost و Deep Clean است که گزینه های مناسبی برای پوست ها کم آب، دهیدراته و دارای جوش های سرسیاه هستند. محتویات غنی شده با هیالورونیک اسید که طراوت و شادابی را بی وقفه به ارمغان آورده و با شستشوی عمیق پوست سبب آبرسانی آن خواهد شد.

2. پوستی نرم تر و مرطوب تر فراهم می کند

کمپانی نوتروژینا انواع کرم های مرطوب کننده را در جهت حفظ رطوبت، نرمی، شادابی، افزایش خاصیت الاستیسیته و حفظ ظاهر سالم و درخشان پوست بر حسب انواع نیازهای پوستی برای قسمت های مختلف بدن پوست چون دست ها، پاها، صورت و .... تولید و روانه بازار کرده است. فرقی نمی کند که شما پوست خشک، معمولی، چرب و یا مختلط داشته باشید؛ با استفاده منظم از کرم مرطوب کننده نوتروژینا می توانید از آسیب فاکتورهای مضر محیطی جلوگیری کرده و باعث افزایش انعطاف پذیری پوست و کاهش نشانه های پیری در آن شوید.

کرم پا این برند با قابلیت ترمیم کنندگی فوق العاده بالا، پاهای پینه بسته و خشک را تغذیه کرده و با لایه برداری سطحی، سبب درمان خشکی و زبری آن ها می شوند. اگر از مشکل خشکی و پوسته پوسته شدن دست هایتان رنج می برید؛ نوتروژینا کرم های دست را برای رفع این مشکل تولید و روانه بازار کرده است.

قدرت ترمیم کنندگی و تغذیه کنندگی این محصولات به قدری بالا می باشد که با جذب سریع سبب نرم و لطیف شدن دستان شما خواهد شد. به لطف ترکیبات مقوی و مغذی کرم مرطوب کننده نوتروژینا همچون گریپ فروت، عصاره های زردچوبه، کلاژن، پانتول، انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها و ... سلامت پوست افزایش یافته و به مدت طولانی شادابی و ظاهر سالم آن حفظ خواهد شد.

3. آب از دست رفته پوست را تامین می کند

انواع آبرسان های نوتروژینا

انواع آبرسان های نوتروژینا از جمله سرم آبرسان، واتر ژل آبرسان، کرم ژل آبرسان و اسپری های این کمپانی با فرمولاسیون ویژه و غنی شده با هیالورونیک اسید ظاهر خسته و کدر پوست را بازیابی کرده و آن را تقویت و شاداب می نماید.

هیالورونیک اسید موجود در ترکیبات آبرسان نوتروژینا، آب را در لایه های سطحی پوست حفظ کرده و با تامین آب از دست رفته آن پوستی صاف تر، درخشان تر و شفاف تر به ارمغان خواهد آورد. با تایید مطرح ترین متخصصان پوستی، فناوری ژل ماتریکس به کار رفته در محصولات این برند، آب مورد نیاز پوست را تامین کرده و تا چندین هفته آن را پر حجم و شاداب می کنند.

از نقاط بارز این آبرسان ها فرمولاسیون فاقد الکل، فاقد بو و رایحه، فاقد چربی و آزمایشات بالینی بدون تست حیوانی می باشد. سرم های نیتروژنا با فرمولاسیون حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین E به پیشگیری از ایجاد خطوط ریز بر پوست صورت با افزایش سن جلوگیری می کند. واتر ژل های آبرسان این برند نیز به صورت 24 ساعته آبرسانی عمقی پوست را برعهده می گیرند و با فرمولاسیون سبک و فاقد چربی بدون مسدود کردن منافذ، از دهیدراته شدن پوست جلوگیری می کند.

4. بهبود کیفیت پوست و درمان مشکلاتی پوستی در سریع ترین زمان

ماسک صورت تولیدی این برند با اثر بخشی سریع توانایی رفع مشکلات پوستی و پیشگیری از آن ها اعم از چین و چروک، آکنه، پیری زودرس، خشکی پوست و ... را داشته و با محتویات غنی شده با ترکیبات مغذی باعث افزایش سلامتی پوست خواهند شد. ماسک های ورقه ای صورت با ترکیبات حاوی هیالورونیک اسید مانع از تخریب سلول های پوستی شده و چهره ای شاداب تر و جوان تر به ارمغان خواهند آورد.

خاصیت سم زدایی و مرطوب کنندگی عمیق ماسک صورت نوتروژینا به لطف عصاره های مختلف گیاهی از جمله جلبک دریایی، هیدروژل، گریپ فروت، انواع ویتامین ها و گلیسیرین از پوست در مقابل فاکتورهای مضر محیطی محافظت کرده و با انواع آنتی اکسیدان ها از جمله ویتامین C آسیب های پوستی را کاهش می دهد. از جمله محبوب ترین و جدیدترین ماسک های این برند ماسک دست و پا است که با ساختار ویژه شبیه به جوراب و دستکش کاربرد آسانی خواهند داشت. این محصولات روند بازسازی سلول های پوستی را افزایش می دهند و زمان تاثیر گذاری فوق العاده سریعی خواهند داشت.

محصولات نوتروژینا

دیگر فاکتورهای بارز محصولات نوتروژینا

  • مورد تایید متخصصان پوست و مو می باشند؛
  • اثر گذاری بسیار سریعی دارند و به حفظ سلامتی پوست کمک می کنند؛
  • ایجاد آلرژی و حساسیت پوستی نمی کنند؛
  • فرمولاسیون بسیار سبکی دارند و بدون سنگین و چرب کردن پوست به سرعت جذب پوست می شوند؛
  • دارای مواد اولیه مرغوب و با کیفیت و بر پایه مواد گیاهی؛
  • از انواع مشکلات پوستی جلوگیری می کنند و روشی مناسب برای درمان انواع مشکلات پوستی فراهم خواهند کرد؛
  • محصولات این برند فاقد پارابن، الکل و مواد صابونی می باشد.

حرف پایانی

از آنجایی که محصولات نوتروژینا با ترکیبات کاملا گیاهی و منطبق با تمام استانداردهای تایید شده از طرف اتحادیه اروپا تولید شده اند؛ می توانید بدون نگرانی از تاثیر مواد شیمیایی بر سلامتی پوست خود با خیال راحت از آن استفاده نمایید.

پوست از جمله مهمترین قسمت های بدن است که باید در انتخاب محصولات مرتبط با آن دقت کافی صورت گیرد. ما برای خرید محصولات اصل و اورجینال برند نیتروژنا فروشگاه اینترنتی زز زاگرس را پیشنهاد می کنیم. ژل شستشوی صورت، ماسک صورت، کرم مرطوب کننده، انواع آبرسان، کرم دورچشم، انواع ضد آفتاب ها و … را می توانید با بهترین قیمت و ضمانت بازگشت کالا در 7 روز از این فروشگاه اینترنتی در بستر فضای آنلاین خریداری نمایید.

کانال تلگرام زوم لایف
توجه: محتوای مجله زوم لایف، جایگزین نسخه پزشکان نیست. اگر مشکل پزشکی دارید، برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه کنید.

شعار ما در مجله اینترنتی زوم لایف، کمک به زندگی بهتر با ارائه محتوای مفید درباره سلامتی است. برای این منظور از منابع معتبر خارجی که در حوزه سلامت و سبک زندگی است فعال هستند برای تولید محتوا و ارائه آن به شما کاربران محترم استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر
عکس خوانده نمی‌شود
تعداد نظرات (1)
  1. ندا احمدی در 1 مهر 1400
    بسیار مطلب خوبی بود
    پاسخ