زوم لایف؛ کمک به زندگی بهتر

زیبایی صورت با چند جراحی در راز جراحی

زیبایی صورت با چند جراحی در راز جراحی

زیبایی صورت با چند جراحی در راز جراحی

در انسان، گرایش به جمال و زیبایی، چه به معنی زیبایی دوستی و چه به معنی زیبایی آفرینی که هنر نامیده می شود، یک گرایش ذاتی است. زیبایی می تواند خوشحالی بیافریند. زیبایی ظاهری در واقع نگاهی است که دیگران به ما دارند و مورد تحسین قرار گرفتن در این نگاه از سوی دیگران می تواند اعتماد به نفس ما را بالا ببرد.

خوشبختانه، ما در عصری زندگی می کنیم که ترکیب علم و هنر توانسته است مسیر را برایمان در دستیابی به این زیبا دیده شدن و لذت بردن از زندگی مان، هموار نماید. صورت بعنوان یکی از مهم ترین اعضای بدن در حوزه زیبایی تلقی می شود.

همین امر باعث شده است که امروزه بسیاری از مردم، از فرصتی که جراحی های زیبایی صورت برای آنها فراهم آورده است استفاده کرده و با استفاده از جراحی هایی از قبیل جراحی چانه و اندولیفت و لیفت سانترال لب و بسیاری جراحی های دیگر، به رفع نقاط ضعف چهره خود بپردازند.

با پیشرفت چشمگیر رخ داده امروزی، اقدام به بهره مندی از این پروسه های زیبایی، هیچگونه محدودیت سنی نداشته و علاوه بر خانم ها، آقایان نیز برای ارتقا دادن زیبایی های ظاهری خود، این فرایندهای زیبای را مورد استقبال فراوان قرار داده اند. زیبایی صورت با چند جراحی در راز جراحی، مقاله ای است که با هدف معرفی پروسیجرهای زیبایی که می تواند حس زیبایی را به شما هدیه کند، جمع آوری شده است.

راز جراحی

انواع جراحی های زیبایی صورت

جراحی های زیبایی صورت، یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی است که به منظور رفع ایرادات در سه ناحیه مختلف صورت یعنی یک سوم فوقانی، یک سوم میانی و یک سوم تحتانی صورت انجام می شود.

در ادامه با در نظر گرفتن این سه ناحیه اصلی در صورت، به معرفی جراحی های مربوط به هر ناحیه پرداخته و توضیح اجمالی را برای هر یک از آنها ارائه می دهیم:

یک سوم فوقانی صورت

1. جراحی لیفت پیشانی: این جراحی با هدف رفع چین و چروک های پیشانی و بالا کشیدن ابروها انجام می شود. این جراحی تحت عنوان لیفت ابرو نیز شناخته می شود. این فرایند، باعث خلق چهره ای شاداب و سرحال می شود.

2. لیفت شقیقه: این فرایند با اجرا در ناحیه شقیقه، اقدام به بالا کشیدن شقیقه و رفع چین و چروک های پنجه کلاغی که در گوشه چشم ها شکل گرفته است می نماید. با لیفت شقیقه، چشم ها جذاب تر شده و به طور کلی، چهره ای جوان تر خلق می شود.

3. لیفت پلک: پروسیجر لیفت پلک در داوطلبانی که از افتادگی پلک بالا یا پف پلک پایین رنج می برند، بسیار کارساز بوده و می تواند با برداشتن بافت پوست، چربی و گاهاً ماهیچه اضافی، پوستی صاف تر را در ناحیه چشم ها خلق کند. این پروسیجر علاوه بر تاثیر بر روی جوانسازی چهره، مزیت بهبود بینایی در افرادی که پوست سنگین پلک بالای آنها، مانعی بر سر راه بینایی شان ایجاد کرده است را به همراه داشته باشد.

4. کانتوپلاستی: کانتوپلاستی یا جراحی چشم گربه ای، فرایندی است که با اجرای تکنیک هایی در گوشه خارجی چشم، باعث درشت تر شدن و کشیده تر شدن چشم ها شده و بر جذابیت این عضو از صورت می افزاید.

یک سوم میانی صورت

1. جراحی بینی: عمل بینی یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی، فرایندی است که به رفع معایب کانونی ترین اندام صورت یعنی بینی می پردازد. بینی با قرار داشتن در مرکز صورت می تواند بخش های دیگر صورت را تحت تاثیر قرار می دهد. جراحی بینی یا رینوپلاستی قادر است علاوه بر رفع معایب فانکشنال و ظاهری بینی، در بارز تر شدن سایر زیبایی های صورت نیز ایفای نقش کند.

2. جراحی لیفت گونه: فرایند بالا رفتن سن و تاثیرات محیطی بدون شک باعث تغییراتی در صورت می شود که افتادگی پوست در ناحیه گونه نیز از جمله آنهاست. لیفت گونه می تواند با بالا کشیدن پوست ناحیه گونه باعث جذاب تر شدن چهره شود.

3. اندولیفت: اندولیفت یک روش کمتر تهاجمی در مقایسه با جراحی های لیفت می باشد که بدون نیاز به بیهوشی یا بخیه، با استفاده از لیزر، به بالا کشیدن اجزای صورت اقدام می کند.

4. پروتز گونه: اگر گونه هایتان حجم خود را از دست داده و صاف شده اند، پروتز گونه یک راهکار خوب برای بهره مند شدن از گونه های برجسته می باشد. در فرایند پروتز گونه از ایمپلنت، برای بازیابی حجم در گونه ها که به دلایل مختلف از قبیل عوامل مادرزادی یا بالا رفتن سن، اتفاق می افتد، استفاده می شود.

یک سوم تحتانی صورت

1. پروتز لب: صرف نظر از علت کم حجمی لب ها یعنی مادرزادی بودن یا کم حجم شدن آنها در اثر بالا رفتن سن، قطعاً تاثیرات ناخوشایندی را بر روی چهره بر جای می گذارند. برجسته نمودن لب ها با استفاده از روش های تزریق یا کاشت ایمپلنت، مدت های مدیدی است که از سوی بسیاری، مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

2. لیفت سانترال لب: لیفت سانترال لب یک فرایند جراحی ساده است که برای بالا کشیدن لب ها، با هدف کاهش فاصله بین لب بالا و بینی و گسترش دادن بخش صورتی رنگ در لب ها، انجام می شود. این فرایند با جراحی بینی، به طور همزمان قابل اجرا بوده و می تواند ایرادات لب بالا که در اثر تاثیرات نیروی جاذبه یا بالا رفتن سن، حادث شده است را درمان نماید.

3. جراحی چانه: کانتور یا زاویه دار بودن صورت، یکی از مشخصه های زیبایی است که در استاندارد طلایی، در نظر گرفته می شود. یکی از بخش های صورت که در خلق این کانتور بسیار تاثیر گذار است، چانه می باشد. عقب رفتگی بیش از حد چانه باعث می شود که صورت فاقد کانتور بوده و حتی بر روی بزرگ تر دیده شدن بینی نیز تاثیر بگذارد. جراحی پروتز چانه، با استفاده از ایمپلنت، این نقص در این بخش از صورت را درمان کرده و زاویه سازی مطلوب را در آن خلق می نماید.

البته، قرار گرفتن تحت جراحی های فوق، به این معنی نیست که کار تمام شده و شما هیچ مسئولیتی در قبال حفظ این زیبایی های خلق شده ندارید. با توجه به توقف ناپذیر بودن فرایند بالا رفتن سن و نمایان شدن آثار پیری، بعد از صرف هزینه و وقت برای جراحی زیبایی با هدف دستیابی به چهره ای زیباتر و جذاب تر، لازم است با بهبود استایل و سبک زندگی خود و انجام اقداماتی از قبیل دنبال کردن یک رژیم غذایی سالم، ورزش کردن و مراقبت از پوست، در حفظ نتایج به دست آمده کوشا باشید.

    کانال تلگرام زوم لایف
    ارسال نظر
    عکس خوانده نمی‌شود