زوم لایف؛ برای زندگی بهتر

8 روش برای افزایش وزن سریع و طبیعی

ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
تعداد نظرات (174)
  1. یزدان در 26 دی 1399 - 22:55
    آیا اندام استخوانی بدن مثل انگشت مچ دست و بقیه اندامها با افزایش وزن و این رژیم ک منتشر کردیم داخل سایت باعث میشه ک اون اندامها از حالت استخوانی ب حالت تپلتر تغییر پیداکنن.من180قدم وزنم72 ولی لاقر هستم و مایلم هست به80کیلو برسم
    پاسخ
    1. مجید حسین زاده
      مجید حسین زاده در 27 دی 1399 - 10:28

      سلام، محدوده‌ وزنی سالم برای قد شما: 59.9 تا 80.7 کیلوگرم هستش و در حالت عادی هم وزن بسیار مناسبی دارید.

      برای تقویت اندام‌ها فقط باید با وزنه تمرین کنید و البته حرکاتی رو انجام بدید که برای تقویت اندام‌های مدنظر شما مناسبه.

      اگر منظور شما از رژیم، کتاب راهنامی افزایش وزن هستش، باید خدمتتون عرض کنم که در این کتاب برنامه غذایی به همراه چند حرکت ورزشی معرفی شده که به عضله سازی کمک کنه.

      اما در مورد شما پیشنهاد می‌کنم از مربی ورزشی کمک بگیرید.

      پاسخ
  2. محمد در 23 دی 1399 - 01:22
    سلام من 17 سالمه و قدم 177 ولی وزنم خیلی کمه 53 کیلو هستم ورزش هم میکنم ولی کم بخاطر مشغله روزانم نمیتونم زیاد ورزش کنم لطفا یه راهکاری ارائه بدید و اینکه نمیتونم غذای زیادی بخورم چیکار کنم کلا انرژی دریافیتم 1600 کالری هست که باید 2100 باشع خواهشا جواب بدین ممنون
    پاسخ
    1. مجید حسین زاده
      مجید حسین زاده در 23 دی 1399 - 16:36

      سلام، محاسبه bmi انجام دادید؟ اگر نه، از لینک زیر استفاده کنید:

      https://zoomlife.ir/bmi-calculator.html

      آیا علت زیاد غذا نخوردن شما هم مشغله زیاد است؟

      پیشنهاد می‌کنم جدول کالری مواد غذایی پرمصرف رو در اینجا مشاهده کنید و سعی کنید غذاهایی رو مصرف کنید که کالری بیشتری دارند و البته برای ورزش در زمان های خالی حتماً برنامه ریزی کنید.

      پاسخ
  3. ناشناس در 13 دی 1399 - 12:51
    سلام
    من 14 سالمه و قدم 175 و وزنمم60 کیلو هس من میخوام اضافه وزن داشته باشم لطفا شما چه چیز های رو میدونین که اضافه وزن سریع میار ولی لطفا بحث رژیم غذایی رو نیارین از این کلمه متنفرم به هرکی میگم میگه که بایداز رژیم داشته باشی من رژیمم خوبه فقط میخوام چیزایی که نمیدونم شما بهم بگین برای اضافه وزنی
    پاسخ
    1. مجید حسین زاده
      مجید حسین زاده در 14 دی 1399 - 13:02

      سلام، با توجه به اینکه در سن رشد هستید، وزن فعلی شما هم نرماله و دچار کمبود وزن نیستید (محدوده وزن سالم برای قد شما: 56.7 - 76.3 کیلوگرم).

      قطعاً رژیم غذایی مهمه اما اینکه خودتون با این موضوع آشنا هستید خیلی خوبه، منتهی پیشنهاد می‌کنم لینک زیر رو مطالعه کنید:

      https://zoomlife.ir/health/fitness/334-how-gain-weight.html

      به‌غیر از برنامه غذایی باید بصورت منظم ورزش کنید (از مربی کمک بگیرید)، بعد از ورزش حتماً غذای پروتئینی مصرف کنید، صبور باشید و استرس رو از خودتون دور کنید.

      اگر به نکات بیشتری نیاز دارید توصیه می‌کنم کتاب راهنمای افزایش وزن رو تهیه و مطالعه کنید:

      https://zoomlife.ir/shop/878-gain-weight-ebook.html

      موفق باشید

      پاسخ
  4. مهدی در 12 دی 1399 - 15:52
    با سلام من الان ۱۵ سالم هست قدم ۱۷۸ وزن هم ۵۳ تقریبا سال پیش وزنم ۷۰ کیلو بود تازه اضافه وزن هم داشتم و قدم هم کوچیک تر بود نمیدونم به چه دلایلی ولی فکر میکنم به خاطر امتحانات ترم استرس زیادی داشتم شاید وزن کم کردم میخاستم بپرسم چطور میتونم به وزن سابقم برگردم چون استعداد چاقی هم دارم ممنون میشم راهنمایی کنید
    پاسخ
    1. مجید حسین زاده
      مجید حسین زاده در 14 دی 1399 - 12:51

      سلام، مهدی جان در حال حاضر حدود 6 کیلوگرم تا رسیدن به وزن نرمال فاصله دارید (محدوده‌ وزن سالم برای قد شما: 58.6 الی 78.9 کیلوگرم).

      با توجه به اینکه در سن رشد هستید، کاهش وزن می‌تونه طبیعی باشه اما اگر کاهش وزن بیشتری داشتید حتماً به پزشک مراجعه کنید.

      برای افزایش وزن سالم پیشنهاد می‌کنم کتاب راهنمای افزایش وزن رو تهیه و مطالعه کنید:

      https://zoomlife.ir/shop/878-gain-weight-ebook.html

      پاسخ
  5. مهدی در 6 دی 1399 - 01:07
    سلام استادان گرامی بنده مهدی هستم 16 سالم 174قد دارم و52وزن فک کنم 4کیلو کم بود وزن دارم نظرتون چیه البته شرمنده
    دروغ نگم خود ارزای داشتم که الان 1ماه به طور کامل گذاشتم کنار دیگه حقیقتو گفتم
    ممنون میشم راهنمایم کنید
    پاسخ
    1. مجید حسین زاده
      مجید حسین زاده در 6 دی 1399 - 11:12

      سلام، شما از نکات موجود در همین مقاله یا لینک زیر می‌توانید برای افزایش وزن استفاده کنید.

      https://zoomlife.ir/health/fitness/334-how-gain-weight.html

      در نظر داشته باشید که متابولیسم پایه (BMR) در افزایش یا کاهش وزن نقش بسیار مهمی دارد و اگر درباره این موضوع اطلاعات کمی دارید از لینک زیر درباره BMR بخوانید.

      https://zoomlife.ir/health/813-bmr.html

      در پایان باید عرض کنم خدمت شما که افزایش وزن یعنی رسیدن به وزن مناسب نه چاق شدن! هیچ فرمول یا نقشه گنجی وجود ندارد که باعث افزایش وزن سریع اما سالم شود! شما باید سعی کنید با بصورت منظم ورزش کنید، غذا بخورید، استرس نداشته باشید تا در طول زندگی تناسب اندام داشته باشید.

      پاسخ