8 روش برای افزایش وزن سریع و طبیعی

لطفاً نظرتان را ارسال کنید.
عکس خوانده نمی شود
نظرات (92)
  1. یونس
    یونس17 فروردین 1399 - 20:15
    0
    سلام
    من ۲۲ سالمه ..قدم ۱۸۷ و وزنم ۷۵ کیلو...ب نظر خودم ک خیلی لاغرم و میخوام حداقل ۷ یا ۸ کیلو اضافه کنم ...ممنون میشم راهنمایی کنید
    1. مجید حسین زاده
      مجید حسین زاده17 فروردین 1399 - 20:24
      0

      سلام، یونس جان شما زیاد هم لاغر نیستی چون در حال رشد هستی. همونجوری که خودت گفتی باید حداقل 8 کیلوگرم وزن اضافه کنی تا به وزن نرمال برسی.

      با توجه به شرایط فعلی که توش هستیم و نمیشه باشگاه رفت، پیشنهاد می‌کنم حرکات ورزشی پرفشاری که میشه در خونه انجام داد رو شروع کنی و فکر کنن 1 ساعت رفتی باشگاه. حرکات ورزشی در خانه رو در هم توی صفحات مختلفی توی اینستاگرم می‌تونی پیدا کنی.

      نکاتی که توی همین مطلب و لینک زیر بهشون اشاره کردیم هم رعایت کن.

      https://zoomlife.ir/health/fitness/436-gain-weight-fast-for-men.html

      1. یونس
        یونسدیروز, 12:33
        0
        خیلی از بچها بهم پیشنهاد گینر و پروتئین دادن و گفتن ک تو دو ماه میتونی ۷ یا ۸ کیلو اضاف کنی ...با شرایطی هم ک من دارم نمیتونم باشگاه برم ...از ی طرفم میترسم ک خوردنشون باعث عوارضی بشه ک جبران ناپذیر باشه ممنون میشم در این مورد هم راهنماییم کنید
        1. مجید حسین زاده
          0

          پیشنهاد می‌کنم از روش‌های طبیعی برای افزایش وزن استفاده کنید. درسته که باشگاه تعطیل شده اما در داخل خانه هم می‌تونید بسیاری از حرکات پرفشار رو انجام بدید، حتی می‌تونید دمبل خریداری کنید و حرکات بیشتری نیز انجام بدید.

  2. ﮼مانی
    ﮼مانی14 فروردین 1399 - 04:48
    0
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما.
    من رشته تخصصی کشتی هست و الان در وزن 77 کیلو هستم . برای افزایش 5الی6 کیلو با عضله ،نه با چربی میخواستم بدونم که چیکار کنم 🙏🏻
    1. مجید حسین زاده
      مجید حسین زاده14 فروردین 1399 - 11:39
      0

      سلام، برای افزایش وزن و عضله‌سازی شما نیاز دارید که حداقل 3 روز در هفته به مدت 60 دقیقه تمرینات پرفشار با وزنه انجام بدید و بعد از تمرین غذاهای سرشار از پروتئین مصرف کنید مثل ماهی سالمون، فیله مرغ، سفیده‌تخم‌مرغ + سیب‌زمینی و...

  3. محمد
    محمد8 فروردین 1399 - 17:49
    0
    سلام من 15 سالمه و قدم 183 و وزنمم 53 هستش میخواستم بدونم چقدر باید وزن اضافه کنم و اگه راحلی دارید لطفا بگید.
    1. مجید حسین زاده
      مجید حسین زاده9 فروردین 1399 - 11:16
      0

      سلام، شاخص توده بدنی برای وزن نرمال عدد بین 18.5 و 24.9 هستش و در حال حاضر BMI شما 15.8 است. برای رسیدن به وزن نرمال حداقل باید 10 کیلوگرم وزن اضافه کنید.

      از نکاتی که در همین مطلب گفته شده استفاده کنید و همچنین 14 نکته برای افزایش وزن سریع و طبیعی آقایان را بخوانید.

       

  4. کاوه
    کاوه7 فروردین 1399 - 12:07
    0
    من یک فوتبالیست حرفه ای هستم و در هفته دو جلسه تمرین هوازی و 5 جلسه بدنسازی دارم و درجه سختی برنامه های تمرینی من متوسط رو به بالا هستش.
    من با 15 سال سن و قد 177 cm و وزن 65 kg نیاز به وزن بیشتری دارم اما میخواستم بدونم که با بیشتر شدن سنم تناسب قد و وزنم هم درست میشود؟
    و یا اینکه فقط قدم رشد میکند و باید با افزایش کالری در غذا هایم این تناسب را در سنیل بالاتر حفظ کنم؟
    1. مجید حسین زاده
      مجید حسین زاده7 فروردین 1399 - 12:57
      0

      سلام، با توجه به برنامه تمرینی پرفشاری که دارید، باید از رژیم غذایی متناسب با تمرینات خودتون استفاده کنید. با توجه به وزن و قد شما، شاخص توده بدنی شما 20.7 هستش که وزن نرمالی است.

      اگر شما برای تناسب قد و وزن کاری نکنید، خود به خود تناسب نخواهند داشت. پیشنهاد می‌کنم برای برنامه غذایی حتماً به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید.

  5. امیر حسین
    امیر حسین6 فروردین 1399 - 01:05
    0
    سلام من یه بسرم قدم 116 سانتی متره و وزنم 33 چیکار کنم وزنم افزایش بیدا کنه
    1. مجید حسین زاده
      مجید حسین زاده6 فروردین 1399 - 11:35
      0

      سلام، مطلبی که برای افزایش وزن سریع و طبیعی آقایان منتشر شده رو بخونید:

      https://zoomlife.ir/health/fitness/436-gain-weight-fast-for-men.html