7 نکته برای شروع رژیم غذایی کتوژنیک

لطفاً نظرتان را ارسال کنید.
عکس خوانده نمی شود
نظرات (7)
  1. لاله
    لاله22 دی 1398 - 23:57
    0
    میشه راجع به روزه توضیح بدهید؟
    1. مجید حسین زاده
      0

      سلام، روزه گرفتن تکنیکی است که شامل محدود کردن مصرف مواد غذایی در یک بازه زمانی خاص در هر روز و سپس روزه گرفتن برای یک دوره خاص است. چندین روش روزه داری مختلف وجود دارند که تقریبا می توانند با هرگونه اولویت شخصی و برنامه روزمره، سازگاری داشته باشند. از جمله رایج‌ ترین انواع روزه گرفتن شامل روزه گرفتن به صورت روز در میان، روزه گرفتن 8/16 و رژیم 5:2 است که هر کدام براساس میزان زمانی که در هفته روزه می گیرید، فرق می کند.

      • روزه گرفتن به صورت روز در میان: این نوع الگوی غذا خوردن، شامل روزه گرفتن به صورت روز در میان است. در روزهایی که روزه می گیرید، شما هم می ‌توانید به طور کامل از خوردن غذا پرهیز کنید و هم می توانید مصرف غذای خود را در حدود 500 کالری در روز محدود کنید. در روزهایی که روزه نمی گیرید، شما باید طبق معمول از یک رژیم غذایی سالم کتو استفاده کنید.
      • روزه گرفتن 8/16: برنامه 8/16 روزه داری متناوب کتو، شامل روزه گرفتن برای 16 ساعت در روز و محدود کردن مصرف مواد غذایی، تنها به مدت 8 ساعت در روز است. این برنامه به طور کلی شامل نخوردن چیزی بعد از شام و نخوردن صبحانه در صبح روز بعد است.
      • رژیم غذایی 5:2: در این برنامه غذایی، شما یک رژیم غذایی سالم را به مدت پنج روز از هفته دنبال می کنید و 500 تا 600 کالری دیگر را در دو روز باقیمانده صرف می کنید.
      • روزه گرفتن متناوب کتو به صورت 1/23: در این روش روزه گرفتن، شما باید فقط یک ساعت در روز غذا بخورید و 23 ساعت دیگر، مصرف غذا را محدود کنید.
  2. samira
    samira24 اسفند 1397 - 21:29
    0

    اگر الان شروع کنیم تا هفته آینده می تونیم چند کیلو کم کنیم؟

    1. مجید حسین زاده
      مجید حسین زاده24 اسفند 1397 - 21:39
      0

      قطعاً با شروع رژیم غذایی کتوژنیک در این بازه زمانی به نتیجه نخواهید رسید، به طور کلی کاهش وزن طبیعی به زمان نیاز دارد.

  3. مهناز
    مهناز17 مهر 1397 - 16:09
    0
    با سلام وتشکر فراوان به خاطر مطالب زیباتون
    روزه گرفتن در رژیم کتو به چه صورت است وچند بار در روز خوب ومفید است؟ با تشکر
    1. سپیده پوربابایی
      +1
      سلام، روزه گرفتن به شرایط جسمانی شما بستگی داره، یعنی وقتی که روزه میگیرید، باید فعالیت جسمانی هم طبق روال عادی داشته باشید.
      پیشنهاد میکنم برای شروع می تونید 2 روز در هفته روزه بگیرید.